Changeling
Sunday 7 February 2008



Actually pas balik dr kg aku mcm nak rileks kat umah..but dpt plak msg ajak g tgk wayang..mula2 mcm mls but sbb buhsankan aku pun..aku inform kat schatje then die ok je..lagipun die kene g party beszday party kawan Dr Sahari..so dlm kol 11++ A H dtg amik aku..then kami ke PV..Die nak tgk citer Tom Cruise tp penuh..mcm tu jugak ngn Benjamin Button n Pink Panther..so decide amik Changeling je..kol 12.15..





So sementara tgu ms untuk movie kami jln2 n lepak2 depan PV..seronok jugak..aku tak pernah buhsan walaupun dah selaoo sgt ke sana..ader je bende br yg boleh dibuat..ahakz..then puas gelak2 n kenekan org kami pun menuju kedestinasi..





Yg pasti aku sgt teruja tgk crita lakonan angelina jolie ni..aku bg 41/2 bintang dr 5..bukan mudah nak bawak watak seorg ibu yg kehilangan anak..ditipu polis..ditangkap dan diseksa..korang mmg patut sgt tgk citer..suke sgt ngn statment angelina pd last scene.."hope"..harapan yg akan mmbuat manusia terus idup..mmg tak dpt dinafikan watak yg die bawak tu mmg benar2 mncbr lagipun cerita ni berdasarkan true story..ape pun mmg BEST..
2 Responses
  1. Mr Elmo Says:

    besh kew??
    atlast jumpa x anak diew tu?
    tu la..tgk preview citer ni pown cm besh jew..
    tp citer cm perang2 tu yg kureng minat..
    hee ;p


  2. Mr Romeo Says:

    hahh mana der peranglah
    xder kene mengena ngn perang pun