Pink Panther II
Tuesday 24 February 2008



Ujung minggu yg lalu thats mean on Sunday aku keje mcm biasa.Maklumlah splitkan so paling awal balik pun kol 9.So ms keje chat with maksu..rindu sgt sbnrnyer kat die n cece..maklumlah kami bertiga ni paling close..BFF kan..so aku cadangkan pas abis keje untuk tgk wayang or lepak2.so aku msg cece die ckp ok..so pas keje aku amik maksu kat ampang..



Wayang start kol 10.45 n cece ckp die akan spai kol 10 but biasalah jnji melayu kan kol 10.23 baru spai..but its ok..kesempatan n ms terluang yg ader aku gunakan sebaik mungkin untuk menjadi pendengar terbaik untuk maksu.yup kami lama tak jmpe so ader byk bnde yg nak dikongsikan bersama..cerita ttg suke duke..keje rumah tangga..yup byk jugak bende yg kami tak tahu antara satu sama lain..





Actually bukan niat nak melupakan or mmbz kan diri but aku cece dan maksu masing2 dah punya life sendiri..kami ader kehidupan memasing that mean tak boleh mcm dulu sepanjang ms kami bersama termasuk orgy diumah cece kat sentul..rindu sgt sume tu..but takpe nnti ader ms kiter g SINGLE BFF DAY k..hope sumenyer berjln lancar..aku syg korang..seronok sgt..



Kami pilih cerita pink panther 2..yup citer sgt best sgt sgtsgt best..but ending die cam laha skit sbb cara die abiskan citer tak spt citer yg pertama..coz penyelesaian die sgt mudah but oklah coz citer ni mmg nak buat org heppy dan tak payah piki pjg..lakonan yg mantap untuk ashwarya rai..pencurik rupenyer ko nikan..muka je cantik..then abis je wayang kami pun balik..
0 Responses