Cuti Cuti Malaysia Kota Kinabalu Part 1
Sunday 22 February 2009

Pada 14 February yg lalu aku bersama rakan2 sejawat telah pergi cuti2 malaysia..destinasi bajet pilihan kami Sabah..kami ke KK.Actually untuk aku first timelah sbb mmg tak pernah pegi...so pasni leh feeling2 oversea plak kan...seperti yg dirancang flight kami pukul 7.45 so kalo boleh dlm 6.30 dah kene ader kat airport.So aku smpat lagilah menhadirkan diri ke besday party kakak wan dekat the ship..so spai umah dlm kol 4++ then trus siap2 coz kol 5 nak gerak ke airport..sian jugak kat azeez sbb dpt tido 15 min jer..





Masa nak ke KLIA tu disebabkan ngntuk terslh msuk simpang jugaklah..but kami spai ke KLIA ngn selamat..thxx sayang..spai2 je paparazzi sume dah amik pic aku..cam terkejut sgt..just kidding..kami diantara yg last sekali spai..so sume mmg dah ade kat slm..so meet sherry dan kami pun g reg nama sesama..hopefully dptlah duduk sesama kan..





So bile dah abis sume kami pun naik flight thxx GOD aku sheery dan mak munah korea dpt duk setempat..sian fared duduk sensorang.So spai je slm tu aku mmg nak tido sgt so trus lelap mata..tak tau pun ape yg berlaku alih2 makanan spai..so mkn2 spai kenyang aku tido balik..ms ni lah air tumpah kat seluar sherry..habis selaimut digunakan untuk lap..actually aku tak sedar pun..si korea tu yg ckp..





Spai je KK..tak perlu tunggu lama..isap rokok sebatang 2 trus je zul spai..actually zul ni pemandu pelancong kami..tak byr lebih pun..just bg sherry je spai upah..so die bawak kami balik bilik coz tak larat..spai bilik golek2 bagai tukar baju and cop katil kami pun kuar mkn..jauh jugaklah dr otel kami.fgn muka yg kepam trus mkn dgn penuh kenikmatan..actually makanan kat sana tak sedap..sian aku..




Pas setel sume kami balik bilik.coz masing2 nak tido..masing2 tido mampus...sian jugaklah kat zul katanyer msg kol 4.30 tp memasing tido mati..yerlah penat sgt kan..so bukan slh kami..then bgn2 dah maghrib so siap2 nak mkn kat tanjung aru..sementara tunggu zul kami pun jln kaki ke waterfront..byk sgt club kat situ best sgt kalo dpt msuk.Bile zul spai kami gerak ke Tjg Aru..mula2 mcm nak mkn seafood but dah abis so mmg dtg sana mkn ape yg ader jer..





kami yg tamak lagi haloba ni telah memesan 40 ketul chicken wing..yg pasti tak abis yer..kesian sgt kan..wakakak padan muka lapa sgt nak mampos kan..so akhirnyer bungkus bawak balik..spai otel aku cam tido kejap sbb mlm nak g club..so perlukan tenaga..tak lena sgt aku nak tido sbb sume binatang tu duk memekak suruh bgn..







Akhirnyer bukan aku yg siap lmbt tp sherry aka punai tu yg siap lmbt tensen aku..tetiba bile kuar otel sume cam baru terperasan yg kami pakai baju itam..kelas sgt valentine in the dark..spai club kami menghuha kan diri dgn hebatnyer..yg paling best si korea tu..maklumlahj comeback sgtkan time tu..aku rasa berdansa time tulah yg paling best coz kami betol2 mengenjoykan diri..lama dah tak have fun mcm tu







Pic botol diatas tu bukan sy punya yer..tu sy pegangkan untuk pondan..so jgn slh paham..(",)
kat sini club bukak spai kol 6..but kami serius sgt mmg dah tak larat..so kol 3++ sume kuar..zul spai n kami balik..aku trus tido tp ader jugak yg smbung kat otel tu layan kepala..xkisahlah jnji aku lena tido..one more thing..pondan laku sgt mlm tu
0 Responses