Aktiviti Semasa Cuti
Smlm aku cuti..so ade byk sgt bende yg nak diupdates.So first aku bgn lmbt so tak dpt g meeting ngn azeez.Mcm biasalah aku ni kalo dah tido mmg susah sgt nak bgn.Janji mcm nak ikut sekali but when die kejut haruslah aku mls nak bgn.Sedar2 dah kol 12.40.terlepaslah aku solat jumaat semlm.Then pas siap2 sume aku g mkn Asam Pedas Linda Onn.Aku ni mmg suke sgt mkn asam pedas so mmg itulah tempat yg aku pegi kalo aku nak mkn asam pedas.Aku order asam pedas ikan tengiri dan Azeez order cekodok ikan bilis jer.Katanyer sbb kenyang.Pas abis mkn sume kami balik n aku mcm biasalah habiskan ms ngn tido..


Dlm ms yg sama soffie ader msg ajak kuar then aku ckp ok je.Bile smpai umah aku msg and die ckp xpe next time sbb dah lmbt.So aku pun feling tido n azeez ajak g Genting lepak2 but aku rasa mcm mls sgt.So aku smbung tido.Kol 6 bgn dpt msg yg azeez tak jd g genting so die leh joint aku g tgk wayang ngn sara,melat n sherry.Kami plan nak tgk cite seram Drag Me To Hell.Smpai aku beli ticket and kol 7.55 wayang stat.



Yg pasti citer ni mmg sgt lahanat.Geram aku..coz asyik menakutkan aku.Dgn bunyi die yg mcm lahanat.tak senang duduk aku.Aku rasa rasa mcm ader je time2 aku terjerit2 mnja.Nasib aku jerit dlm hati.Kalo tak msti ramai yg dgr.Sherry melat ngn sara duk sibok bersembunyi kat bawah shawl..penakut sungguh mereka.Yg sedey ending citer ni.Kesian sgt kat pompuan tu.konon2 dah feeling2 selamat tp akhirnyer masuk neraka jugak.Tetiba pas tgk citer ni mcm fobia ngn butang ngn lalat..hahahaha


Pas selesai tgk citer tu kami lapa..so mcm biasalah tempat yg akan ditujui semestinyer Nasi Ayam Hainan.Haha kedai kepunyaan Sara(bakallah) sbb die mcm dingurat oleh boz tempat tu.So pasni kiter dptlah mkn free.Mula2 kami order ayam separuh .Pastu boz die dtg ckp ader resepi baru ikan pari bakar berlada.So untuk takj menghampakan sara kami pun order jugaklah..haha coz sara kan bakal dikenan2kan ngn boz yg hensem tu.

Pas mkn kami lepak2 dulu coz perut sebu sgt kan..So pas merokok sume barulah kami gerak ke Pavilion balik.Muzik bagai mamanggil2 menusuk kalbu so singgahlah sekejap kat Grand Forest.Yg berada di tingkat satu Pavilon.Nice bar aku kire.Band yg beraksi pulak bukan calang2 band..band Freedom.."sama2 menjejak mimpi sama2 turun kelembah sepi suka duka..bersama dirasai"Tak lama lepas tu sherry balik coz nak g ukur baju KIKI LALA die kat umah..so tinggallah aku..azeez,sara n melat.


Yg penting kami buat suprise untuk sara..Lagipun kan ke beszday die.Tak smbut ape2.Dr g club baiklah lepak2 mcm tu.Kan best skit.Kami minum lite2 then lagu beszday pun dinyanyikan oleh band Freedom untuk Sara.Bukan itu shj sara jugak dilayan bagai puteri sgt smlm coz dj nyer tlh mengenakan sara dgn tarian Poker Face,Blowjob and Barel.hahhaa

Aku pasti sara takkan lupekan sbeszday die yg ke2...smpai bile2 betol tal sara.Di kesempatan ini nak say Happy Beszday To U sara..wish u all the best and hope all dreams come true.Hadiah yg paling bermakna sara dpt smlm mstilah panggilan dan sms dr PRINCE..sapekah die..hahah hanya kami shj yg tau.KO sgt bertuah Sara..Muahh



1 Response
  1. marikosan Says:

    drag me to hell tuh ada lawak gampang gakkan
    seram plus comedy buduh