BALI TRIP 22/05/09 (Hari Ketiga)
Hari Ketiga

Kami bgn agak lmbt skit untuk hari ke2 sbb smlm dah terlebih berhibur kan..so dlm kolm 12 kami bgn n siap2 trus berjln kebandar semniyak..aku mcm tak percaya je kami kene berjln seluruh BALI tanpa naik kenderaan..hurm kalo kat KL mmg aku mati lah nak berjln..nasiblah suasana kat sana mcm best sbb even panas sekalipun disebabkan ader angin so tak terasa panas sgt..




Disebabkan bangun tgh hari so takde maknalah hotel nak sediakan bfast kan..so pas mndi sume kami berjln menuju ke pekan seminyak.Tempat pertam sekali yg kami pergi is kedai makan.hahaha so aku ngn azeez tak perlu tunggu lama coz ms tu tak ramai org so makanan cam cepatlah smpai..Pas kenyang kami berjln lagi..konon nak shopping lah kan tp tgk barang2 sume mahal.so ms jln2 nmpklah si kaer ngn "kwn"nyer berhampiran Hard Rock but tak heran sgt sbb aku lebih popular dr die..hehehe..so hari dah makin petang..feeling nak melepak2 tepi laut tp taknak lah berjemur nnti itam..so kami pilih cafe yg berhampiran dgn pantai dan kami pun minum..ak sempatlah jugak tertido..haha best sgt..







Pas bgn tido kami berjln lagi..destinasi berikutnyer kami nak ke bandar..tp aku tak ingt lah ape nama psr raya yg kami pegi..so bile kami spai ari pun dh mlm..so lalu je dipersisiran pantai nmpak plak hotel besar nama kartika hotel..tgk view mcm best so kami decide nak mkn disitu..hurm bile smpai je akmi pilih tempat yg dekat ngn pntai..dinner yg tak mungkin aku lupekan sbb suasana yg menarik..romantis,dan diiringi oleh sekumpulan pemuzik yg memainkan lagu2 jazz..syahdu rasa terawang2 sgt..kami spend ms kat situ almost 2hours sblm berangkat pulang..





So bile dah selesai kami pulang menaiki motosikal yg disewa 15ringgit satu.Spai bilik aku baring sekejap n azeez mndi..so selesai sume kami berparty lagi..kali ni kami berparty spai kol 6 rasanyer coz after club2 dihadapan hotel kami tutup kami ke Bounty club yg berada ditgh2 bandar..abis sume kami balik n tido..soknyer ader trip lagi..yeyey

0 Responses