BALI TRIP 20/05/09 (Hari Pertama)
Setelah beberapa minggu pulang dr Bali barulah aku berkesempatan nak updates cerita kesana.Bukannyer ape..sedikit bz kan..so mmg tak sempat nak updates.Actually aku kesana pada 20th-25th May 2009..sempena cuti cuti merehatkan minda...Aku kesana bersama azeez.So flight kami kol 5.45 and delay spai kol 6.30.So kami oun duk jln2 kat LLCT smbil mkn2..no diet2 ms bercuti kan..hahah so mkn je selagi boleh..Sementara menunggu flight yg lmbt akmi shoopinglah ape yg patut..perfurmes GUCCI dan HUGO BOSS menjadi pilahan.Tak lupe jugak air khasiat untuk kami panaskan badan disana sblm berparty.Pastu singgah minum coffe.Ms byk lagi..kami g mkn lagi..haha mmg tak ingt dunia.Tak lm pastu kami pun dptlah naik flight.Aku mcm biasalah msti tertidonyer dlm flight.So ms yg dinanti pun tiba..so berangkat lah kami ke BALI..so excited..Setelah 3 jam dlm perjalanan kami pun smpai dan diambil oleh tour guide kami Pak Junos.

Yg penting sepanduk yg dibawa untuk menjemput aku dan azeez sgt comel..Tp takpe senang skit nak tau..kalo tak mcm manalh die nak kenal kami.First aku tgk die rasa mcm hurm ini ke yg bakal bawak kami jenjalan seluruh BALI nnti tp aku silap sbb die baik sgt.Kesian plak bile die cerita die tunggu kami sejak kol 5.30 petang..hurm bukannyer slh kami..Air Asia mmg selaoo delaykan fligt..rasa nak lempang je owner die kan.So perjalnan dr airport ke tempat tinggal kami di Puri Duyung Seminyak ambil ms tak smpai 1/2 jam..So check in bilik tgk2 kawasan skit .Cantik jugak..selese lagi2 dgn mood kami..mmg satu pilihan yg bijak.Mandi2 sekejap kami trus bersiap..kemana agaknyer..partylah sbb byk bangat discotech berhampiran hotel kami..seberang jln je..so bermulalah holiday kami disana..Ramai sgt pengunjung2..so semakin meriahlah mlm kami kan..then pas penat je kami bulan berjln2 mnja pulang kebilik sbb esok awal pagi dah stat nak mengTOUR BALI.yeyeye
0 Responses