Fade Up
Dlm kehidupan ni byk sgt ragam manusia yg kiter jumpe.Lagi2 dr org sekeliling.Kalo selama ni aku mcm boleh simpan je dlm hati but aku rasa aku dah terlalu lama memendam rasa.Aku akui yg aku mmg sayang sgt kat org sekeliling aku.Tp entahlah..aku dah tak larat...sgt penat dgn karenah tabiat manuasia2 yg berwajahkan nabi tetapi berhatikan syaitan.

Byk sgt org yg aku jmpe konon2nyer bersikap baik dan terbuka..but end of the day..baru nmpak wajah dan muka sebenar..sikit2 nak terasa sikit2 nak terasa..letihlah..tak kirelah baik lelaki ataupun pompuan.Yg lelaki tahap terasa atau kecil atinyer sgtlah tinggi..kalah primadona kampung..ko ingt ko dah hebat sgt ke..tensen plak aku..dr aku layan ko yg berplastikkan diri baiklah ko berambus.Buat sakit ati aku plak..


Kalo pompuan aku pahamlah kan..PMS forever..menyiraplah plak aku.Rasa nak humban2 dr Menara KL.So jgnlh nak feeling2 didepan aku or belakang aku..be yourself k.Org lain pun penat jugak...but jgn jadi selfish sgt..nnti makin lama org semakin meluat~!!

p/s jgnlh pas ni nak terasa bagai ckp aku tujukan kat sesapa or individu tertentu.Ni hanya ape yg aku rasa..so aku berhak untuk bersuara..

Ni bukan smbungan dr cerita emosi k.HARAP MAKLUM~!!
4 Responses
  1. marikosan Says:

    sape yg sket2 terase tu?if takleh gurau suh duk lombong..haha


  2. faey Says:

    hakhakhaka...lombong mana emmil?
    kuikui...laki pn PMS eh?


  3. Mr Romeo Says:

    betol tu emmil..
    menyampah plak..kalo tak dilayan asyik nak emosi memanjang..kalo dilayan buat kepala..buakn suruh duduk...rasa nak humban dlm lombong

    itu yg lelakinyer kak paie oii
    mmg PMS terover shadow yg pompuan plak..


  4. wan khairy Says:

    wahhh gosippp!!!
    nanti citer k...
    nak tahu siapakah gerangan ituew.