Relay For Life


Pd ujung bulan yg lepas aku dan rakan2 yg lain telah ke Bukit Jalil untuk mengikuti program Relay For Life anjuran MAKNA.Tujuannyer adlh untuk mmberi kesedaran ttg kanser dlm masyarakat Malaysia.Asalnyer aku pun tak tau yg majlis tu pada hari yg sama.Aku g keje mcm biasa then anne ckp ader Relay so aku pun joint.Yg joint aku sekali adlh anne,mumu,anuar,uncle,rex.Mulanyer zirot tak joint but aku ajak jugak.So kami naik train dr Sentul n trus shj je Bukit Jalil.Bila smpai ingtkan takder org rupenyer die bukan buat kat stadium yg besar tu tp yg kat belakang skit.So puaslah kami berjln.Finally smpai jugak





Ramai jugaklah badan yg joint.Vads salah satu drnyer.So byklah aktiviti yg dijlnkan.So aku dan yg lain joint jln menawaf stadium.Seronok sbb ramai yg joint jmpe moon jugak.Dgn rambut kerinting die yg baru.And pada sblh mlmnyer ader pertandingan Ratu Cantik.Tp tak sempat aku nak joint sbb dh mlm.





So dlm kol 9 slps persembhan Jaclyn kami sume balik.Penat sgt tp seronok.So antar sume balik aku zirot mumu dan anne ke Asam pedas Linda Onn kat Ampang.Best sgt.Kami mkn byk2 so aritu tak diet sbb kami dah puas berjln so byk lemak dah cair.So kenelah amik tenaga balik.Abis sume balik umah mndi n tertido.


0 Responses