BALI TRIP 24/05/09 (Hari Kelima)
Hari Kelima



Mcm mls je nak bgn awal..yerlah sbb arinikan last..lagipun smlm mcm dah puas bersukaria kan.Kami bgn dlm kol 11 siap2 dan g lunch..Lagipun Ryan ade bersm kami..coz die nak temankan kami jln2 coz arinikan last day.Firts of all kami ke Seminyak Mall sbb lapa sgt nak mkn..hurm aku mkn nasik lemak dan mereka berdua mkn ntah ape2 pun aku tak ingt..ms ni smpat berjemur sekejap sbb panas die best..







Then after that kami ke bandar kuta untuk carik ole2 yg nak dibawa pulang.Tp guys im so sorry barang kat sini mahal2 so mmg tak dpt nak beli.So aku beli je ape yg patut.Kalo korang dpt kecik ke ape ke..terima jelah ngn hati yg terbuka..aku beli pun ikhlas kan..So beli je lah..







Sempat jugak Ryan bawak kami jln2 tgk tempat hotel yg dibom..kawasan2 yg menjual barang2 perhiasan..kampung2 yg cantik dan last sekali kami ke cafe hotel untuk minum petang smbil borak2 n rehat..tak lm pastu Ryan pulang coz ader plan lain mlmnyer..thxx ryan..nnti kamuk keMalaysia kiter jln2 ya..so kami rehat n mndi.Pak Junos dtg kami ke airport..hurm sedey sgt sebenarnye coz aku rasa ini percutian yg paling indah yg tak mungkin aku lupekan..kenangan indah bersama akan kekal dm ingtan..insyallah kalo tiada aral melintang..kami akan kembali keBali dlm ms terdekat..BALI IN MEMORIES..
1 Response
  1. ~@nn~ Says:

    tak dapat pun ...hehehhehe