FREINDS FOREVER
Bg aku kwn adalah segalanyer.Aku syg sgt kat kengkawan aku.Seronok biler kiter dpt keluar ngn kengkawan kiter,hepy,enjoy..Sbb tu bg aku kengkawan ni sgt besar maknanyer dlm hidup aku ni.

Selama 23 thn hidup kat muka bumi ni aku dah bertemu ngn pelbagai jenis ragam manusia yg bergelar kwn.ader kawan yg sanggup buat aper shj untuk kiter dan ader jugak yg mmpergunakan kiter untuk kepentingan sendiri.

Bukan untuk mmburukkn sesiapa ttp itulah hakikat yg aku harus terima biler berkawan.kadang2 aku rasa buhsan ngn perangai dan tingkah laku kengkawan yg ader disekelilingku..dan pernah juga aku terlintas dlm hati untuk cuber hidup sendiri..tp tak berjaya.Kerna bg aku merekalah Penawar dan Racun untuk aku.



Aku hanya manusia biasa yg tidak mmpu untuk menjaga dan menggembirakan hati semua org.Tanyalah pada diri sendiri pernah ker kiter sedar atau tak kadang2 kata2 atau perbuatan kiter menyinggung hati dan perasaan org.Jgn menghukum org lain sekiranyer kiter terasa atau tersinggung dgn kata2 mereka kerna kiter pun tidak sedar yg mereke juga berperasaan begitu pada kiter.

Perbezaan umur,perbezaan jantina bukanlah halangn untuk kiter mmbina sebuah ikatan persahatan yg murni.Cume kadang2 biler emosi mengganggu ader kengkawan yg sanggup mengeluarkan kata2 yg pastinyer mengguriskan hati aku.Aku ni manusia ader hati dan perasaan.Kadang2 niat baik yg aku cuber buat telah disalah tafsirkan.Pedih hanya TUHAN jer yg tau.Tp bg mereka itu sumer satu kebiasaan.Jnji perasaan mereka lega sekiranyer dpt melepaskan kemarahan pada yg lain.Patutkah?

Kesabaran ader hadnyer..Selagi mmpu untuk aku bersabar aku akan teruskan.Kerna aku SYG KENGKAWANKU..For all my fren FREINDS FOREVER
4 Responses
  1. elva Says:

    berkawan biar BERIBU
    bercinta biar BERATUS
    berskandal biar BERPULUH
    berkawen biar SATU


  2. w.a.w.a Says:

    i labs you too... prens poreber


  3. mmmmm..kengkawan ada lah segalanya... segala pahit duka kite sememangnya ianya bersama kengkawan...mmg betul kite tak dapat memuaskan hati smua org...tapi kte bole mencuba sahaja... tiada yang sempurna dlm hidup ini...
    feena bersyukur dikurniakan dengan kengkawan skrg ini...yang pasti selagi bole dijaga akan ku jaga sehingga ke akhir hayat...
    salam persahabatan kepada semua kengkawan sekalian... persahabatan itu ibarat sinar dalam hidup. jgn sia2kan kehidupan yang bermakna nersama kengkawan tercinta... semoga persabatan kekal selamanya...amin....


  4. hid Says:

    paktam.. friends forever k? no matter what!! :|