Tribute To MyBro
Smlm merupakan ari yg paling menggumbirakan aku.Sbb abg aku yg dah lm aku tak jumper dtg KL sbb ader urusan keje.So aku amik peluang ini untuk berjumper dgnnyer.Rasanyer dah agak lm aku tak bersua dgnnyer sumernyer gara dier pindah ke Kelantan untuk bekerja dgn Jbtn Kebajikan Masyarakat.Abg yg aku kenal sejak aku berumur 13thn ni adlh seorg yg sgt istewa dlm hidup aku.Bermula dr Form 1 kami berkawan until now..byk bende yg kami lalui bersama.Dierlh tmpat aku mengadu sekiranyer ada mslh but sejak dier berpindah kami jarang dpt bersua dan kalo chat pun hanya kat Ym jer.Actually terubatlah jugak rindu dendam aku ngn dier.Tgklah perbezaan aku dgn dier since first time kami keje bersama dan kini.Heheheh



Zaman Dulu-dulu



Kini..
1 Response
  1. ♥ hany ♥ Says:

    owh...rindu dia jer la..nagn aku camna..? sgt sedey... =(