Hari Memasak
Ujung minggu yg best.walaupun bukan Sabtu dan Ahad but biler dpt cuti dabel bg aku lebih best dr Sabtu Ahad.Hehheh ms aku cuti Khamis Dan Jumaat.Biler dah cuti mulalah aku ni takleh duk diam.Awal pagi aku gi JPJ sbb nak amik lesen aku yg dah mati sejak bulan 3.Bayangkans elama ni aku leh bawak kete tnpa sedar lesen aku dah mati.Nasiblah tak pernah ader aper2 yg berlaku.Dan seperti biasanyer aku mintak kwnku yg sgt cute lago feeling cantik si mak munah menemani aku tuk kesana bukan aper aku tak biasa sgt nak gi sensorang.Tunggu punya tunggu sgtlah lama yer..Number yg aku dpt tu number 310



sedangkan number yg sedang ditayangkan tu br number 269.Geram aku.Nasiblah ader mak munah ni peneman aku.Kalo tak msti aku cam feeling2 mati kutu.



Pas dah settle sumer tu aku ngn mak munah ingatkan nak ker Low Yat sbb mak munah nak beli ThumDrive.Tp biler piki2 blik msti jln jem.So baik beli kat Tesco jer.So spai jer kat sana.Mulalah aktiviti kami.Ingatkan nak beli tu jer.Tp masing2 sibok amik bakul.Nak beli brg umah katanyer.yg aku duk sibok beli brg dapur sbb feeling nak msak dan si mak munah tu plak feeling beli sabun.Katanye nak msk gulai ngn sabub Breeze tu..hehehhe



So balik dr Tesco kami pun main masak2.Lamalah jugak nak msk tu dlm sejam jugak nak siap.Siaplah feeling2 ank main mak2 di mak munah tu..hahahaha.Dan yg paling bestnyer biasanyer kiter kalo tumbuk bawang jer akan tutup mata sebb pedih tp yg kawan aku sorang ni tumbuk kunyit pun keen pakai speak itam Lawak sungguh..



Aperpun semuanyer menjadi.Ms mkn tu kami tgk citer NEXT.Best spai kawan aku yg sorang tu teremosi.hahhha.Dan slps selesai sumernyer memasing balik .Aku plak tido awal gilerz..kol 9.30 dah tido..hehhehe
1 Response
  1. w.a.w.a Says:

    alaa nak rase korg masak