Hari Minggu Yg Indah
"Hari minggu hari bergembira
Hilangkan rasa2 curiga duka dan nestapa..mari kiter menyanyai lagu shana na na..esok kerja jadi hr ini kiter brjumper dgn sidia yg tercinta..".hahahahhahaahhaah

sesuai sangt lagu ni ngn tema
aku tuk smlm..sbb mlz nak gi keje aku trus jer mc..buhsan lah kalo keej ptg ujung minggu.lagipun aku dah jnji ngn sorang member ni(ain) tuk lepak so nak tak nak mc jerlah lagipun buaknnyer selalooo..

so bermulalah kehidupn di ujung minggu yg sgt mengebestkan..first sekali plan utama nak ker IKEA..sementara tunggu minah sekor lagi ni nak amik Time OFF aku dan wan pun smpat nak pose2 mnja..



Hmm dah kata pun shopping so mcm2lah yg kami beli.Yg paling kesian adalah si Hafiz bf Acha,sbb barang2 yg kami beli sumer msuk dlm troli dier.Dgn muka yg tak bersalah kami biarkan dier tolak sensorang..tp cam best jugak buat camtu..sbb barang2 sumer tu byk sgt..tak larat nak bawak..hehehehehe

Biasanye kalo gi IKEA msti nak mkn karipap dier.Kalo tak mkn msti cam tak lengkap gi IKEA kan.Aku mkn spai 4 keping sbnrnyerkan..power tak..hehehehe



Pas dah puas shopping destinasi berikutnyer ker Yau Chuan.Aper lagi melalaklah..walaupun sore sumer tak sedap tp confident tu penting..mcm2 lagu ader..slow,dangdut,industan dan yg pastinyer aku ttp ngn idola aku RAMLI SARIP..heheheh tp cam smlm sore aku tak sedap sgt sian aku..Kami kat dlm tu lebih kurang 3 jam.Penat,ngntuk,buhsan dan lapa sgt.Dlm hati cam nak sgt cepat blik.mata pun ngntuk gilerz..

0 Responses