Harry Potter
Smlm aku bersama ngn Wan,zirot,Sara Dan Dayang ker GSC Time Squire untuk tgk Harry Potter.Waalaupun dpt tiket kol 11.20 kami gigih jugak tuk tgk..sbb takmo ketinggalan mcm cerita Transformer sblm ni.Actually mmg dah lm tunggu untuk tgk smbungn cerita Harry Potter ni.Biasanyer filem2 sequel ni akan mmberikan kiter kepuasan sbb semakin lama semakin hebat citernyer.



For me cerita kali ni hebat,jalan ceria semakin jelas,menarik.Dlm citer kali ini byk rahsia yg terungkai,segala rahsia mengapa Veldemort cari Harry pun terjawab,kemana Sirius Black pergi slps Harry selamatkn dier dlm episod sblm ni pun dipaparkan dgn baik.Cume sbg peminat setia Harry Potter aku cumer terkilan kerana untuk episod kali ini tak byk aksi2 pertarungan yg dipertontonkan.Ini mungkin kerana masa yg diperuntukkn utk episod kalini telah dipendekkan.Aperpun aku ttp berpuas hati dgn cerita kali ini.Cumer tak sbr nak menunggu 2 lagi sambung cerita Harry yga kan ditayangkan pd 2008 dan 2010 nti.









Habis jer cerita kami trus bergerak untuk pulang.Pada asalnyer plan nak melepak kekedai mkn sbb biasanyer pas kuar kami takkn pulang selagi tak minum or makan smbil melepak2 mnja but wan dah ngntuk gilerz.So aku antar wan balik n yg lain akan jmput aku kat umah.Tmpat melepak pilihan kami aderlah suraya Tomyam kat kg baru.Tp tak lm kat situ sbb mata cam dah ngntuk disamping dayang yg tgh hangin akibat seniman jalanan yg sibok mengalunkan lagu sgn pitching entah kemana..Bising katanyer.


0 Responses