Robot-Robot Transformers
Katanyer sambutan untuk cerita robot-robot Transformerssgt hebat sehinggakan booking ticket secara online pun penuh.Bukan setakat itu shj tayangannya asyik penuh shj.Spai skang aku blom berkesempatan untuk tgk cerita itu lagi.Feedback yg kengkawan berikan buat aku tak sabar nak tgk sbnrnya.Kalo ikut peracangannya kemungkinan besar Jumaat ni.Pergi bersama bebudak opis.Yg kelakarnyer tadi Wan,Mira dan Feena pegi tgk DIVA.Hanya 10org jer yg menonton.Sgt kelakar..nmpak sgt org kiter dah takmo tgk citer merepek2 cam filem DIVA tu.Layaklah ngn Ning tu..hahhaahha




4 Responses
  1. w.a.w.a Says:

    huhuh.. aku mmg recomment ko gi tgk.. best best sangat best!!!!!


  2. Sukma Says:

    kita tunggu this coming friday..yeehaaaa!!


  3. Sukma Says:

    tak sabar nak tunggu esok ni pak tam..alang2 bos dh book 1 panggung..apalagi..kasi pecah la itu panggung..ahaks..


  4. Mr Romeo Says:

    tak sbr nak tgk..yeyeyeyye