Heppy Monday..
Monday 28 April 2008

Hurm Monday dtg lagi..Cepatnya..rasa mcm baru jer lagi aku dtg lmbt senin lepas.Alih2 dah isnin semula..Cepat sgt ms berlalu.Actually bulan ni aku dah stat split.heheh bestlah sbb leh carik duit lebih.Tp malangnyer KPI aku bulan lepas tak msuk.Sgt haram yer..Adelh yg tak buat keje tu.Tensen aku..buat keje elok2  pun tak dihargai.
Aku keje kol 8.30-8.30.So ms break mak munah ngn aiyah dtg jemput kat umah.Mulanya mcm nak lunch kat sekolah.Tp mak munah zirot ala2 baik hati nak blanja pizza.So kami sume g mkn pizza kat Wangsa Maju.Bestlah jugak.Kalini kami order pizza tak byk.Sbb takut jadi mcm aritu.So pic2 mkn aku tak msukan sbb mcm byk sgt mkanan dlm blog aku..Nnti blog aku jadi cam jln2 crik mkn.Hurnm kenyang sgt.Thxx mak munah..sbb blanja...tpkan aku rasa aku pun blanja ko jugak sbb aku bayar 2 hinggit dan 70 sen.Aisyah blanja ke2 tertinggi iaitu 10 hinggit..dan yg paling kedekut mak munah..dier blanja 50 hinggit jer..hahahha.Thxxxxxxxx




2 Responses
  1. ala....
    makan jer..x hajak lak tuh..
    sesuais ada 2 model mkn ituew..sgt sinonim


  2. celebi.net Says:

    kenapa aku tgk ecah cam pakai baju sama je setiap kali dlm blog ko