My OFF day
Wednesday 16 April 2008



Semalam aku off day.So spt biasalah aku mmg takkn duk umah.Hurm walaupun tak cukup tido mlm berikutnye namun ttp gagah nak bgn awal ni coz byk sgt prog nak kene buat.So dlm kol 10 pg si aisyah dah kol suruh aku bgn.Then pas siap2 aku g umah dier coz nak ajak teman g Shah Alam amik ubat katanye.So aku park kete kat umah die dan naik satu kete jer.Pas settle kol reiz ajak break..So kami budget dlm kol 2 lunch sesama.Then mc lunch wan joint sekali.Best jugak sesekali mkn sama maklumlah dier sgt bz skang..huhuhu

Slps mkn aku ngn aisyah g Sungai wang sbb nak amik jam aku.lama gile aku tunggu jnji seminggu tp kene tunggu almost 1 month..haram sgt.Nasiblah aku syg jam ni if tak beli yg baru.Tetiba ujan kat luar..ms nak g Jln Tunku Abd Rahman tu aisyah asyik duk bising jer sbb jln byk banjir.Hahahha aku mcm biasalah naik kete msti tido2 mnja jer..maklumlah cute..carik2 baju tuk my mum n my sis tak jmper.So patah balik g carefore Wangsa Maju.Time tulah baru jumpe.Aisyah ajak g mkn Secret Recepi tp mana ader kat situ kat JJ aderlh.Then we decide mkn kat Pizza hut jer.Ayoooo mkn lagi.Tembam lagilah aku pasni..Huhuhuhu


muka kami yg tensen

Inilah makanan yg kami kami order


Pizza Itali


Roti yg Sedap


Ayam Masala..sedap gilerz


Bestnyer Pizza


Aisyah yg suke mkn..hahaha


And last....tak abis

Yang mknnyer 2 org tp order cam nak kenduri..aku rasalah tp xtaulh plak kalo si aisyah ni..Hurm aku cam tak abis..pizza i slice dan ayam masalla dah buat perot aku cam nak terburai..Hurm last last aisyah tapau je bawak balik.Kol reiz bagai nak mampos takmo angkat fon.Merajuk katanyer..hishhh geram mcm nak seret jer kat blakang bas rapid.So pas mkn kitorg pun pulang..aku mstilah kene ikut aisyah sah sah kete tinggal kat umah dier.

Ms OTW balik Epa kol tanya kat mana.So aku bgtau nak balik umah.Then kami pun decide nak jmper..lama gile tak jumper epa.Rindu sbnrnyer.Laki dier suke kurung die kat umah.Sian die spai mlm beszday dier pun kami tak dpt jmpe..Hurm so aku g amiik die kat Steven Corner.Tak tau nak g mana but die nk sgt jmper riez so aku pick up riez and kami lepak kat OLD TOWN.That time Melat ngn Wawa dah ader kat sana.Bincang psl bisnes katanya..hahahah then kami pun joint..lepak2 bagai nak rak si wawa n melat ajak g steven sbb lapa..Aku mmg tak kisah..ms tu jugaklah si yana,baron ngn pondan spai.So tak jadilah gerak.Kami lepak2 lagi..


With Melat and Wawa


Bersama DIVA

Pas dah settle sume baru gerak g Steven.Yg penting aku mkn lagi.Hmmmm mcm mana ni asyik nak mkn je.Aku pun dah feeling2 tembam..tp takperlah jnji ader yg sayang(boleh ke kata mcm tu)..hahahhaaa pas mkn n ngumpat2 hanjing aku pun balik..kalo boleh nak lepak lagi tp si riez ni duk mengiau2 ngntok..so balk jerlah..To korang sume pasni kalo kuar takmo lepak kedai mkn lagi..nnti aku cam nak mkn je..Muahhhh
3 Responses
  1. wan khairy Says:

    hurm besh mkn2....
    mkn byk2 tau...
    nanti baru sama chumel ngan bf baru....
    sbb byk persamaan dh skg...
    smile...


  2. zirot Says:

    haaaaaaa...patutla nampak tembam..huhuhuuuu....


  3. celebi.net Says:

    sedapnyeeeeeeeeeeeeeee