Opismate Freak
Thursday 10 April 2008

Hahah actually citer smlm tak abis lagi.Pas selesai kuar dr mid.Maq kol tanya petang ni jadi tak joint mereke lepak.Aku mcm biasalah takkn nak menolaknyer coz aku mmg sgt suker melepak2 mnja ni.So pas antar mak munah balik aku ngn si aisyah g ke Yau Chuan.Karoke lagi.Rasanya br jer jumaat lepas karoke.Abaikan jelah.Kalo sume dah ader joint jelah.



Datang-datang tgk sumer dah ader.Sara,Melat,Maq,Farid,Ari ngn Hafiz sdg tunggu turn.Mula2 nak amik bilik small tp sbbkan ramai terpaksalah ukar room medium.Kali ni aku mcm tak feeling sgt coz takder air khasiat.Hahah lagipun cam tak sihat sgt.Byk jugaklah lagu2 yg diorg ni melalak.aku joint jer.Sempatlah aku nyanyi lagu dr singer2 yg aku minat.Hurm paling byk melalak si Sara ngn Farid.Pasangn romantis sgtlah kan..Hak Tui..


Pria Terhebat


Im The BEST


Sorry Aisyah


Rakan DUET



Haha sblm aku ngn aisyah gerak kami berdansa inul dahulu.Gamatlah jugak ngn aksi2 gelek mamat2 yg giler tu sume.Yg penting hafiz atas meja.Kewl.Lain kali panjat atas kipas palk yer.Tp kalini sumer org behalf lagi2 si sara.Bgus sara takder lagi aksi ular sawa yg kami dpt tgk.Sgt bgus.Sila teruskan usaha sebegini..Tp kan aku suke lg kalo ko jadi ular sawa..Terhiburlah jugak..Hihihihi.So dlm kol 10 aku gerak coz dah promise ngn si riez nak g mkn.Then pas pick up riez kami gerak ker NZ coz yg lain dah tunggu.Hurm kalolah sumer dah ader trust me mmg takkn piki nak balik.Aku ngn ngntuk ni mg dah tak thn.Tp sbb ader cerita2 yg menarik thnlah jugak.But dlm kol 12 tu aku ngn si riez mintak gerak dah..coz sgt tak larat..All my friends yg lain nnti kite gerak lagi yer.Tungukan post yg berikutnyer.Pasti lebih gempak.


3 Responses
  1. Achu Says:

    wah karoke je tau.. jealeos nie... huhuhuhu


  2. wan khairy Says:

    siapakah riez ituew?
    jeng..jeng..jeng...
    wlpun pic x ada,tapi nama janz ada.
    hurmmmm...


  3. yoyo..time ni lah i nmpak u....
    u x nmpak i..