Malacca
Saturday 12 April 2004

Smlm aku bersama dgn mak munah zirot dan aisyah telah pegi ke Malacca utk menjayakan satu ekspidisi.Heheh sgt best yer sbb tak psl2 pengetua sekolah adik aku kene serang ngn aisyah.MMg sgt irate betina ni.Tp mcm thxx jugaklah sbb die ikut.So pas dah selesai agenda kami,kami ke Dataran Sejarah.Jgn tak tau kat sana pun dah byk shopping yg hebat2.Kalo dulu maybe susah but skang ni cam senang skitlah.Hurm actually nak carik baju merah maklumlah nak ade besday partykan.Dgt susah yer nak carik sbb semuanya tak menarik perhatian aku langsung.Si aisyah ngn mak munah sempatlh jugak beli kasut.



Menunggu mak munah beli kasut bulu2

Bukan setakat datara sejarah jer kami pegi,Mahkota Parade pun g jugak tp ttp menghampakan.Sakit hati dan tensen jugaklah.Coz dah lah lapa tahap gaban.Singgah jap kat mc d pastu teruskan jugaklah mencarik baju.Hurm letih.Kami mencarik spai terslh msuk kedai baju ibu mengandung.Hahahaa aku punyalah carik size tuk mereka tp alih2 tukang kedai bgtau yg ini kedai baju mengandung so korang kene paham aisyah dier kan cam nak hangin jer...leh dier bg jawpan SO..hahaha sian korang sabar yer sumer tu dugaan.(",)


Lepak Starbuck


Sharing Drink....Sharing is Caring..

So pas abis singgah Starbuck kami cam mls nak carik baju.So g jenjalan jap kat datarn sejarah tu.awal2 lagi mak munah dah sound tak nak naik Afamosa.So aku paham coz kaki memasing dah cream.Yg aisyah og cozlah tak boleh naik sbb dier kan ostoperosis hihihi.So jenjalan jer sekitar bawah2 tu.Nak naik beca pun takmo sbb aisyah kata nnti tukang kayuh tu kesian sbb tak larat nak bawak die..hahhahha..Dlm kol 7++ tu kami msuk balik kat shopping mall tu.Time tu baru jmpe baju aisyah,.Yg aku ttplah takder baju spai kesudah.Sedey sgt.Tp takkn nak beli baju yg aku tak suker.Hukhukhuk'





Dlm kol 8++ kami pun bertolak ke KL.Hurm penatnyer hanya Tuhan yg tau.Ms nak balik tu aderlah jugak satu kejadian yg tak diingini berlaku.Sedang aku yg kusyuk bawak kete ni tetib aterhayal dan nyaris berlaku pelanggaran.Akibatnyer mak munah yg sedang tido dibelakang tersungkur bagai nak rak kat bawah kerusi.Ampunkan abg yer sygku.Nnti abg bubuh plaster kat lutut tu..Hehhehe
0 Responses