Shoping Time
Monday 07 April 2008

Saturday Morning

Kali ni nak cerita psl saturday morning.Pada asalnyer kami iaitu aku bersama sara wawa dan melat nak kuar shopping untuk beli sedikit brg2 setelah dpt sedikit bonus.Jnji nak kuar dlm kol 12 tp tau tak kol baper silahabau2 tu siap kol 4 ptg yer..Sgt hangin aku rasa..sume nyer tido dan bgn lmbt coz mlm seblm nyer sibok overnite.Aku ngn sara naik satu kete manakala wawa dan melat dah g dulu tinggalkan kami..sgt cilakak korangkan..hishh nasiblah aku hensem..so spai kat sana kami sume g mkn dulu.Pastu baru carik byk..byk jugak shop yg kami msuk..percayalah takder satu pun aku berkenan.Penat jer rasa dtg jauh sbb aku hanya beli selai baju jer dr TopShop itupun sbb aku nak pakai mlm nnti untuk ke club.

Manakala yg lain plak sibok jer nak g beli barang dlman wanita.Aku jugak yg jadik mangsa untuk teman diorg.Nasiblh tak perlu tunggu lama..Tp kesian jugaklah coz kat situ takder MNG.Puas jugak kami carik skirt tuk si sara tp satu pun dier tak berkenan.Alih 9.15 kami lari gerak ke The Curve tuk g MNG.Tp malangnyer takder..nak tak nak kene lah modofy skirt die yg dah sedia ade..melat plak terpaksa pulang awal tuk antar teman baiknyer antar kereta yg tidak ber road tax.Kami sepakat tuk jmper aku tuk bersiap bg party mlm ni..
0 Responses