Cheng Ho
Tuesday 1 July 2008



Yeye dah gaji.So ape lagi aku pun feeling2 nak shopping.Coz nak sgt beli kasut yg kat Zara.Tp sgt hampa sbb dah takder.Puas aku g kat Mid,KLCC and Pav..diorg kate dah takder.Cam sedey sgt.Kalo tau aku g je beli dulu..huuuhuhu..So pas jenjalan kami plan nak g mkn.Tetiba teringt kat satu kedai yg kami belom pernah rs lagi.So kami ke Cheng Ho milik Amy Search.Mmg tak menghampakan..


Inilah Laksmana Chengho..ader kembar tau..

So kat situ kami order je makanan sexara set.Yg penting tak mahal sgt.Puaslah jugak mkn.Ikan paling best.Hmm sedapnyer tp suzie ckp kalo kat Hokaido msti lg best.Next time kiter g sana yer.So pas mkn sudah semestinye nak pose spt biasa.Yg pnting fariz pun dah mula yer..pose sana sini..gedik pun kadang2 jugak..bak kata aisyah sume dah jadi binatang disebabkan aku..Helooooo aku baik dan sexy yer..(",)




yang belah kanan tu laksmini cheng ho..cantik kan



So pas mkn kami balik.Coz sgt letih..lately ni byk sgt aktiviti spai trtido2 kat opis..
0 Responses