Maraton Makan2 Part 2:DownTown
Friday 11 July 2008



Pas abis mkn konon2 nyer cam nak baliklah.Tp hampeh..memasing tanya plan lagi2 si fariz.Hisss gedik betol skang ni kan..hahaha takpe aku suke org gedik2 ni sbb terkene virus aku..lalala so kami plan nak g downtown.Masa ni sume dok kol aku..dgn bateri aku yg kong..hurm..yg joint kami ms tu hid yana sham mak munah dan aizol.Seronok sgt..berkumpul2 reramai mcm ni mmg best..aku suke.Actually bukan nak beli ape pun.Just buang2 ms je..Hehehehe.Kami round2 tawaf2 dan yg penting pose2..





Sempatlah aku beli charger fon aku untuk diletak didlm kete.Yerlah asyik bateri aku abis je selaloo geram aku.Sham beli towel..yg lain plak nan ado..Hahha sume feeling nak cuci mata.Penatnyer jln..tak sbr nak balik nak OSIMkan kaki..hehehe


Ape yg ader disana
0 Responses