JOURNEY TO THE CENTER OF THE EARTH
Thursday 17 July 2008




Dah lama sbnrnyer tak kuar ngn kwn aku sorg ni..Hurm memasing bz.die ngn bisznes die aku ngn keje yg sentiasa tak abis.So slps lama plan akhirnyer dpt jugak kami melepak bersama.So dlm kol 8 aku pick up dier kat Kl central dan kami trus ke mid.Tujuan utamanyer mstilah nak tgk wayang.Hmm puas jugaklah aku carik wayang yg aku lom tgjk lagi coz lately ni pantang ader citer baru msti nak g tgk.So aku decide nak tgk citer JOURNEY TO THE CENTER OF THE EARTH kol 9 mlm.





So sblm citer stat kami cam g melepak2 mnja sekejap kat Starbuck smbil merokok.Byk bende nak dikongsi.Maklumlah dah nama pun lama tak jmpe.Mcm2 jugak berita terkini yg aku dpt updates.Hehehe.Best lah jugak citer ni sgt menghiburkan.Kadang2 tgk citer yg ringan2 mcm ni best jugak.Heppylah jugak.So abis tgk wayang kami lepak mkn n terus send him back to Shah Alam(next time kiter g singapore yer..hehe)



Otw balik aku kol cece.tgh blaja msk ngn Dato' katanyer.So aku ajak minum.kami lepak dlm sejam kat Darul Salam smbil menikmati "straberry" yg ader.Pastu br aku balik umah.Arghh ngntuknyer.....
0 Responses