Monday Blues
Monday 21 July 2008

Hurm im not in my mood.Hal semlm msih lagi terngiang2 dlm kepala aku.Susah nak aku terangkan ape yg berlaku.Tp bg aku pass is pass.But im really dissappointed.So aku cam kuar umah.Dgn tak tau nak g mana.So aku decide untuk potong rambut.Maybe ini satu perubahan yg aku perlu buat untuk lupakan ape yg berlaku.Nobody understand and know me.Bile ader yg tarik tali dlm hub persahabatan ni mmg akan menyakitkan ati sesiapa saje.Plz think like adult..



Pas aku dah potong rmbut aku g opis wan n betulkan tali pinggang yg aku baru beli smlm.Dlm ms yg sama ku duk curi2 pandang kat kedai tipon yg aku pesan.Aku ader baby baru..Nama die Jr..syg sgt..hehe buah hati baru aku..lalalaa.Dah selesai sume aisyh kol ajak lepak.Aku set je.Coz aku mmg jenis yg senang diajak kuar.So aku pick up cece dan tunggu kat umah sementara aisyah dtg amik kami.










Kalini kami lepak d Garden coz selaoo sgt g mid kan.Hurm tak shooping pun.Just jln2 smbil mkn je..Aku tak confodent sgt ngn rambut br ni.Maklumlah..cam raas sedey sbb takleh nak libas2 neraka.Just simpan dlm hati je sedeynyer..(ala rambutkan boleh tumbuh lagi)Kami mkn2 kat laksa shake..beli big apple..temankan aku beli brg skit kat mid.Pastu laki aisyah dtg amik die.Then aku send sume balik..Otw aisyah kol bgtau yg die dan melat ader kat Rasa Sayang.So singgah sekejap dan terus balik..
0 Responses