Maraton Makan2 Part 1:Hokaido
Friday 11 July 2008



Hurm..OMG itulah yg dpt aku katakan ttg aktiviti aku pd ari jumaat yg lalu.Bknnyer ape..Byk sgt aktiviti mkn yg kami buat..hahaha ala2 maraton.Aku balik keje dlm kol 6 then trus tido coz akui cam tak sihat sgt.So dlm kol Fariz kejutkan aku bgtau yg aisyah n baron ajak g mkn kat Hokaido.Sbnrnyer cam dh lama nak mkn kat sana coz suzie n fariz yg suggest.So aku yg mamai2 ni pun bgnlah mandi n trus bersiap.So kami meet sume org kat Hokaido.Hokaido dekat ngn VISTANA hotel.So ygt joint mlm tu aku fariz aisyah baron suzie melat n neslo .Suppose si hid n yana joint tp disebabkan maslh teknikal kami just ber7 je.


Hidangannyer sgt menyelerakan


Yummy


Sedapnyer makanan Fariz ni..SERBU..

Hmm aku tak tau sgt menu yg ade kat sana.Msa mula2 spai pelik jugak sbb kedai tu cam tulis2 cina.Nasiblh ms msuk tu ramai org melayu yg ader.So kirenyer makanan halal lah..Hahahaha.Kami order mcm2.Aku just follow je ape yg diorg order.Heheh yg pasti makanan kat situ sgt sedap.Si Fariz suke gile mkn ketam.Kami cam tak mkn sgt coz makan ketam ni leceh.But at the last sume serbu ketam si fariz sbb die ajar kami mkn.Yg penting sgt sedappppp







Lama jugaklah ms yg kami ambil untuk menghabiskan makanan yg ader mlm tu.Mmg sgt sebu.Tulah order byk2 lagi..hehehe kan dah susah nak abis.Pas abis mkn kami merokok dlm sekotak 2 hahaha pastu br mintak bil.Memasing duk teka teki bape yg kami kene..ader yg ckp 200 lah 250 lah aku just guess 300..alih jawapan aku yg paling hampir sbb jumlah bill kami 300.30..hahaha kenyangnyer..rasa cam nak balik tido jer.. coz tak larat dah.


Mereke ni suke berangan bile org amik pic
0 Responses