I'm Been Tagged
Tuesday 29 July 2008

hahahaha kene tagged lah plak ngn si lixa....tp soalan dier cam gampang sgt..layankan saje..hahahhaa

1.Pertama kali mendengar perkataan SEX, apa reaksi anda?
Hurm buat bodo je..coz tak tau pun apa makna SEX

2.Siapa yang mengajar anda tentang SEX?
rasanyer blaja sendiri kot smbil curi2 dgr from kengkawan yg expet ms kecik2 dulu..hahaha

3.Angan-angan anda dalam SEX?
sex 24jam..hahha gilerz tak..lalallalalalalaa

4.Perkara yang sering anda lakukan bila anda teringinkan SEX?
hahaha tu pun nak kene jawab ke..kalo dah feeling sgt main jelah..itu bestnyer org yg dah berkahwin..opsss aku dah kawin ke..hahahhahahaaa

5.Ceritakan pengalaman SEX paling dasyat anda?
hahaha tak boleh but yg pasti akan ku kenang sepanjang hayat..

6.Tunjukkan satu gambar anda yang paling MENGGHAIRAHKAN...
MOTIFFFFFF..gue bkn barang dagangan tp share skitlah yer..hahaha



7.Penuhkan slogan ini : SAYA SUKA SEX KERANA...
.....sgt best best best dan bende yg paling BEST kat dunia..is SEX..hahaha

8. TAG 5 orang rakan anda:
1) Soffie
2)Wan
3) CeCe
4) Hidz
5) Maksu

2 Responses
  1. hahahha..
    post la gambar paling mengghairahkan tu..


  2. WHAT!!!! sex 24 jam........ fuyoo ko nak brake record email yg ppuan buat sex n gan berapa ratus laki tu ker kekkeke........ wow nice pic........sape laki tu... yg ade tetek tu aku tau la ko....... Wei ape ni lam cbox ko scandal aku ngan momok ..TERANGKANNN skaranggggg