Clubbing With Lovely Friends
Saturday 28 June 2008



Lamanyer tidak berjmpe ngn syikin.Last lepak ngn die kat NZ tu pun sbb dah lama.Alih ptg dlm kol 2 die kol tanya ape plan.Just bgtau die aku mmg takde plan sbb masing sibok plak arini.So dier bgtau die nak ajak aku g club.Hurm melompat sakanlah aku..maklumlah lama tak g club ngn epa.last sekali ms kat 3kingdom.Ngn syikin plak mmg tak pernah.Akhirnya aku tau jugak kenapa die takmo g club ngn aku sbb ader org yg suke buruk2 kan aku depan syikin dan adik.Anyway syikin u know..kebenaran aku terbongkar akhirnyer.Love u coz always understand me.





So mlm tu sepatutnye yg pegi aisyah ngn melat sekali.Tp saat2 akhir tak dpt joint sbb ade hal last2 minit.Aku tak kisah pun coz aku paham mslh diorg.So aku mintak syikin jemput aku.So yg pegi mlm tu aku,epa,syikin,adit dan kent..Tempat yg dituju haruslah Poopy Garden coz dr dulu lagi aku asyik bgtau diorg ttg club tu.Kebetulan plak mlm tu Farid and the geng turun.So kami pun joint sekalilah..



Hurm indah sgt kenangn yg aku lalui mlm tu.Thxx syikin sbb open.Hebat sgt roundtheworld tu kan.hahhahahahah pasni leh bhn syikin.Kami menari bergambar berdansa seolah2 cam dunia kami yg punya...Really appriciate wat adit and syikin told me.I always remember your words.next time kiter g lagi yer..Muahhh
0 Responses