Lepak Before Movie
Thursday 31 July 2008


Sewaktu menunggu

Pas abis keje si Aisyah kol aku tanya buat ape coz die nak g ke KLCC mkn2 kat Madam Kwan ngn si Remy.So aku ckp aku leh antar die.Then balik umah siap2 trus amik die kat umah.Si Remy takmo joint plak.Zie setuju nak joint.So spai KLCC aku pegi beli perfumes and amik tiket wayang.Then kami g mkn kat Madam Kwan.Hurm lama dah tak mkn kat situ.Last dgn kwn aku Wan..tu pun cam dah lm gile.Hehhe aku cam biasalah order Char kuew tiaw sbb cam sgt sedap.





Nak tunggu makanan spai sgtlah lama.Tp trust me pemandangan kat sana sgtlah menarik.Tak duduk diam aku.Maklumlah kan ala2 cam darah manis ni.Hehehe.Aisyah ngn Zie pun suke.Siap feeling2 sgt.Lagi 15 min wayang nak stat desert si aisyah tak spai2.So aku ckplah ko order ape yg tak spai2 ni..jawapan sgtlah menarik kalbu.."aku order buah je"...hmm buah ke.takpe aku tunggu maklumlah buahkan..sekali yg spai..buah sgt kan.Cam laha je..haha


Desert yg kononnyer buah..hahaha
0 Responses