Balik Kg
Sunday 11 May 2008



Aku bgn lebih kurang dlm kol 11 pg.Maklumlh sbb semlm tido lmbt.So ms bgn aku dah kemas bilik skit dan cuci baju kotor yg dah trperok selama seminggu.Tetiba perot cam lapa.Si wan ngn lutfi still tido lagi.So aku gerak g GIANT sekejap.Cam teringin nak mkn nasik lemak.Dlm kol 12 dah siap breakfast.Aku ngn wan mkn dulu sbb si lutfi masih lagi nak belayar.Pas mkn aku on9.Borak ngn aisyah tanya psl pla nak balik kg.Dier kata ok.So dlm kol 3 kami gerak..



Destinasi utama kami ke Muar..kg aisyah.Nak antar kat jemputan kawin n baju tempahan katanya.Aku drive kete sbb nak bg aisyah rileks smbl mkn nasik lemak yg aku buat.Kami pun bertolak ngn gumbiranya..Sepanjang perjalanan kami menyanyi.Sume lagu ader..Sgt seronok yer..Hahha ala2 paduan suara yg mantap lagi.Spai jer umah nenek dier aku tido.Sbb penatkan.Maklumlah aku yg drive.Bgn2 tido aku dah dgr bunyi bising.Rupanyer umh dier cam dah ramai org.Ngn muka yg cute aku kuar n smoke.


Menyeberangi Jambatan Muar



Dlm kol 7.45 kami gerak ke destinasi berikutnye iaitu kg aku kat Jasin.Heheh tujuannyer untuk mkn mlm.Aku dah siap kol mak aku tuk mkn..siap req mcm2 lagi.Plannyer sblm kesana nak lepak ngn si H...saper yg tak tau tu..abaikan jer.Malangnyer kami cam ala2 bergado mnja.So jgn haraplah aku nak singgah umah ko..Spai umah mak aku..tolong2 mnja skit terus je bole mkn.Aku ngn aisyah mkn sgt byk yer..haahhahaaa..takper sesekali jer uolz.Pas Gangstar kami gerak pulang.Yaallah sgt penat yer.Maklumlah berjalan jer sepanjang mingu.Singgah kat Perhentian Seremban Aisyah suruh beli jajan.Tgklah ape yg dier nak..siap pesan "kalo beli jajan biar berunsur kegemukan" sgt shial kan statment dier...hahahaa



Dlm satu jam lebih kami spai.Aku spai umah jer terus golek2 mnja.Maklumlah sok nak kejekan.Hurm minggu ni mmg sgt memenatkan tp aku sgt heppy...Semoga kegembiraan ini akan kekal dlm ingtan aku untuk selamanya..
1 Response
  1. Megat Eusofe Says:

    huik
    homwtown u jasin ??
    area mana ??

    same la kita
    :P