Makan-Makan
Sunday 18 May 2008

Harini aku bgn paling awal sbb nak anatr epa g keje kol 8.Pastu balik umah aku tido spai kol 12 coz nak tgk ulangan Konsert Akedemi.Pas abis konsert aku ajak Wan g mkn.Balik umah aku golek2 mnja je until kol 7++.Rasa cam mls je nak kuar arini sbb aku ader plan waktu mlm.Dlm kol 7.30 asiyah kol bgtau dah spai so aku turun.Actually kami nak g mkn kat Korean Restoran kat Plaza Pantai.Zie nak blanja sbb dier dah keje.Patutnyer dh lm die blanja tp disebabkn tuntutan keje yg selalo kene travel so trpaksalah dipospon beberapa kali.Pas amik aku,kami amik zie dan last sekali baru cece.Otw nak amik cece,aisyah dpt msg dr cece kata takmo joint sbb sakit perot..Aiyah yg cam ala2 sentap2 gegaran gunung berapi trus kol cece bgtau kami dah nak spai.Nak tak nak cece ikut jugak tp dgn berbekalkan minyak angin..


Inilah Restorannya


Chumelkan..

Kami spai lebih kurang kol 9.Nasib baik dah reserved so tak perlulah beratur tunggu.Kami tgk makanan mcm nak abis je.Tp sbnrnyer kamilah yg tak dpt abiskan makanan sbb byk.Tugas tuk amik makanan kami serahkan kat aisyah dan Zie.Cece g amik air.Aku plak tolong rebus dan bkr makanan.Maklumlah sume kali pertama msuk.So cam ala2 canggunglah jgk.Yg cece paling hangin ialah sekor ahsoo tua yg duk sebelah kami.Asyik pandang je..tensen sgt nak mkn pun tak selese.


Aku yg suke mkn buah


Kusyuknyer..


Zie yg suke ikan

Hurm aku plak tak dpt nak mkn byk mcm mana diorg mkn sbb perot aku cam menyanyikan lagu cinta.Mungkin sb tak biasa kot.So aku byk mkn desert..aku amik  buah,amik aiskrim,mkn abc..haha itu je keje aku.Byk kalilah jugak ulang alik kat situ ..lagipun dah nm konsep berkorban untuk kengkawan..cece best tak aiskrim yg aku amikkan ko spai 3x smlm.Msti ko syg aku..heheh kami mkn dgn gembiranya sehingga restoran tu dah nak tutup.Kami adlh diantara pengung yg trakhir pulang mlm tu.Thxx so much zie sbb blanja kami.





Desert Time

Selesailah sudah sessi mkn2 kami.So sume dah bersedia nak pulang.Otw balik laki si aisyah ajak lepak.Aku mmg lom ngntuk lagi..Zie pun ok..So pas antar cece kami ke taman desa.OMG aku cam suke gilerz tempat tu.Aku rasa sgt privacy dan cam tak sbr nak migrate ke sana..bkn skang tp satu hari nnti.Aku cam jatuh cinta kat kawasan tu..heheh..Untuk spai kesitu shj aisyah byk kali sesat jln..tensen aku.Tp takper..aku kan cool..so cam sopan je dlm kete x  carut2 pun.Tak lm pastu kami pun spai kat BJORN.NIce pace actually..





First time jumper Daddy ala2 mcm speachless lah jugak.But dier cam sgt ok.So taklah aku rasa cam janggal..Seronok borak ngn daddy ni.Macm2 cerita yg boleh dikongsi.Trmsuklah pengalaman pertama die msuk ke @#%% club.Kelakar gile..hahah tulah lain kali nak msuk club tgl dulu kelab ape....jgn main sebat je..Nasib takde ape2 brlaku.Kami lepak until 1am itupun setelah tmpat yg kami pegi ni nak tutup.Anyway thxx daddy sbb blnaja minum.Hahhaha.Nnti kalo gue sudah ada byk ongkosnya gue blanja daddy sorang je yer.(",)


Pose mnja sblm balik


Opss adakah mereke L...TIDAKKKKKKKK


PS..MAAFKAN SY MUKA DADDY TAK DPT DIPUBLISHKAN DIATAS SEBAB YG TAK DPT DIELAKKAN..
2 Responses
  1. celebi.net Says:

    alah. mana muka daddy.
    aku nk tgk jugak


  2. Anonymous Says:

    asal ko publish gambar aku bercium sume orang .. ko kene publish gambar cece sakit perut n gambar ko kene sule sebab tak habiskan makanan .. hahhahaa .. anyway .. aku berbangge sebab aku telah berjaye juge masuk blog ko .. ade gak muke aku . hohohoh ..
    [Zie]