Iron Man
Wednesday 07 May 2008



Last nite pas balik keje aisyah pick up aku kat opis then terus ke mid valley.Ikut plan awal nak g tgk wayang citer Iron Man.Walaupun dah lm citer tu kuar,aku msih belom berkerkesempatan nak tgk.Maklumlah dgn jadual keje yg padat mmg susah.But smlm gagahkan diri jugak walaupun penat sbnrnya..
Aku,aisyah dan adik dier Noh sahaja.So spai mid kami terus bergegas ke panggung.Tiket 11.15...ader lebih kuragn 1 jam 25 min lagi.Takkn nak dukduk kat sini.Lagipun byk kedai dah tutup.So kuar balik g mkn kat Ali Cafe.Time ni lah org byk order plak.Rasa hangin jer sbb makanan aku dah spai tp yg aisyah nyer msih belom spai2..Pas mkn gerak g mid semula..

Actually sebagai manusia yg mmg dibesarkan dengan watak2 komik spt Xmen,Fantastic Four and watak-watak dr Marvel ni rasanya cerita Iron Man ni mmg ditunggu2.Walaupun jln cerita nyer tidak dikembangkan dgn lebih teratur dan telita..tp aksi dan imej2 yg digambarkan rasanya sudah  mampu menutup ketidaksempurnaan cerita ini.Dont aspek more coz ni hanyalah cerita watak2 superhero from komik..so kadang2 ader aksi yg tidak logik ala2 mcm dlm komik.
Bg aku cerita ni mmg sgt menghiburkan..So sesapa yg rasa nak tgk better g cepat.


Me and Aisyah



Yg pasti cerita ini sgt menghiburkan.Dlm waktu aku sibok tgk citer ni
si H keep msg me.Nak send me home.
Mulanya mcm takmo susahkan but cam dier look sgt
 bersungguh-sungguh so aku pun balik ngn dier.Lgpun adik si aisyah dah ngntuk.
Takmo susahkan die.Ms balik aku ngn ngadu haus then kami minum.
Pick up mak munah n lepak kat mali.Almost 3++ br kami balik..
Ngntuk spai skang lagi sbnrnya...hahaha

0 Responses