Lepak
Sunday 25 May 2008



Pas abis majlis perkahwinan aku send Z ke Senawang coz sok die keje pagi.Otw balik Kl aku kol aisyah tanya nak lepak ke ...coz aku ader bawak makanan balik.So dier suruh aku pick up kat umah and aku msg mak munah.Die ngn Jue lepak kat Sunaway..cam lama x jmpe Jue so aku cam ajak lepak.Rindu sgt kat pepet tampal..ingt zaman mula2 kami kenal..asyik teman g GUESS je dah nm pun duta GUESS.Gedik sgt..


Sedapnyer JCO


inilah jue...

So dlm kol 10 aku spai umah..mkn2 mndi sekejap sementara aisyah tgk tv.Dlm kol 10.30 aku gerak g OLD TOWN Melati..First time lepak situ..best jugak.Cuci mata sgt..hehhee berair2 mak munah..hahha...ke aisyah sbnrnyer(bkn baru pas becak ke)..Mak munah ader belikan Jco..so walaupun baru pas mkn kat umah..aku ttp mkn Jco..Yg paling byk mkn si Aisyah..spai 3..hahah ayoo...sgt diet.tak byk borak pun.Just share byk cite coz lama tak jumper sipepet tu.tak berubah langsung,perangai still sama..Rindu2 mnja kat aku katanye..ahakz..suruh msuk bawah meja takmo..


Model JCO


Pose2 mnja
1 Response
  1. celebi.net Says:

    hurm. diet sgt model2 ko nih