Kisah Semalam
Wednesday 28 May 2008

Hurm spai ke arini aku still rasa ngntuk lagi.Mana taknyer smlm tido bape jam saje.Tapi takper jni aku heppy..smlm pas balik dr keje epa kol ajak lepak.Then aku kol binatang biru bgtau yg kami nak lepak.So aku pick up si unggu dulu dan baru amuk si biru.Tetiba blur tak tau nak mkn kat mana.Then aku suggest mkn kat Sentul.Boleh tahanlah tempat die.muarh2 pun murah.Aku just ajak aisyah duk atas pangkin tp dier marah aku...die kata kalo pangkin tu roboh mcm mana.Next time kalo pegi takleh ajak die sbb byk kali dah aku kempunan nak mkn kat atas pangkin tu.



yg paling penting kedai ni kalo kiter order tak spai 20 min makanan sampai.Hurm kami yg kelaparan ni mkn dgn begitu sopan...tak spai 20 min dah abis sume.Yg si epa ni plak dr dlm kete ms aku amik dier asyik bergayut je dlm tipon.Maklumlah sejak jadi mummy ni asyik gayut ngn daddy je lah.Hangin aku.Tp takpe aslong die heppy aku pun tumpang heppy jugak..Kami order makanan agak byk jugaklah.Walaupun asiyah pada mulanyer takmo mkn..tetiba pun mkn..Ape kes tu..heheh


Sedapnyer


Pose sexy..hehehe

Ms aku tgh mkn si sara kol ajak lepak kat Pelita.Hurm cammls nak g sana sbb kami kat sentulkan.Lagipun kenyang lagi..so cam mls nak gerak.Aku just bgtau tak sure lagi.Lagipun aisyah dan epa nak mkn Mega Mag kat MCD plak.Ayoooo arini keje aku mkn je...hurm mmg aku takleh diet kot..hahahah.Thxx to epa sbb belanja mkn..terharu2 rasanyer..syg epa..Muahhh.Pas lepak beberapa lama akmi gerak ke MCD Ampang Park.So otw nak g parking epa bg idea nak g karoke walaupun ms tu duk sibok bergayut ngn daddy..haha jam dah menunjukkan almost kol 12.So aku cam kata ok je.G lah booking bilik..u know wat..waiting list num 23.Hurm takder maknanyerlah nak tunggu..so kami decide g mkn mcd je kat bawah tu..





So kami mkn kat situ agak lama.Ms tgh order minah kaunter tu jenis yg suke melata.Ayoo si aisyah kenekan die byk kali.Nasiblah burger tak kene humban kat muka.Kalo tak sia2 je bayar mahal.Kami order 2 set Mega Mag.Aku taklah nak mkn sgt.Just tumpang2 mnja.HUrm sgt best yer mkn smbil menggedik..penat sgt.mcm2 pose aku gayakan sbb photografer aku smlm ialah si aisyah..but tak sume pic leh tunjuk sbb cam lahanat..epa??? hurmm still bergayut..sgt hangin kan..rasa cam aku kuar ngn aisyah je.hehe...lepak punya lepak nak dekat kol 1..so aisyah cadangkan kami g tgk booking kat karoke tadi


Kat karoke pun still bergayut

Naik2 die bgtau wating list num 3.Hah bestnyer terus je segar walaupun ngntuk.Aku kol sara tanya kat mana.Die kata br pas natar farid.Ajak die joint tapi cam bg byk alasan.Pas aku bg ayat pasrah terus je die joint.lagipun dah lm tak lepak ngn die ni.Maklumlah mamma mia.So dlm kol 1.15 kami berjaya msuk.Hurm melalaklah bagai nak rak sbb si epa tu still nak bergayut..tensennnnnnnnnnnnnn...so nyanyi spai takder sore sara ngn farid pun dtg.Yes ader pengganti..bg mereke duet plak.Hahhaah..hilanglah penat kami..Menyanyi smbil menggerudi until kol 3.carik2 epa takder rupanyer thg cas bateri hp smbil bergayut.Aperlah nak jadi.Anyway seronok..Thxx epa sbb blanja mkn ngn karoke..aisyah plak best mega mag tu.Syg uolz..






1 Response
  1. SarraJelita Says:

    Ayat pasrah kau menyentuh sanubari ku abang....hahahaha....