Wedding
Sunday 25 May 2008



Smlm dan arini sgt memenatkan ..mana taknyer dgn urusan majlis perkahwinan kazen aku..nak kene buat mcm2 walaupun upah catering byk brg yg kene disediakan sendiri.sape yg pernah menjadi manusia di belakang tabir untuk majlis2 sebegini pasti tau ape yg aku maksudkan.Hahah but aku rasa sgt heppy..maklumlah majlis kawin sape je yg tak suke.Penat sume tu tolak ke tepi.Hurm actually untuk majlis2 mcm ni aku selaloo kene bawak Z(bkn nama sebenar)..maklumlah kenelah knal sedara mara.Nnti bile tiba turn kami senang skit.Hehehe..


Kami dipaksa bersanding oleh my auntie..huhu

Majlis bermula dr pagi dengan khatam Qurannyer..cukur jambul bagai.So mmg dr pagi dah stat bz.Aku yg kelaparan hanya sempat mkn nasik lemak.Nasiblaha der org jaga mkn pakai aku.Hahah cam terharu2 mnja jer.Cam tak sbr jer nak kawin(ulang statment cece)..hahaha.Walaupun agak penat majlis ini berlangsung dgn penuih meriah.Tak sia2 kami berkampung disitu selama 2 hari.Lagipun majlis2 mcm nilah yg merapatkan hub sesama kelurga



With my kazen



With My Z
2 Responses
  1. celebi.net Says:

    Cam tak sbr jer nak kawin(ulang statment cece)

    fucker bitch btol.
    ko tak baca AMARAN aku tu ke?


  2. Anonymous Says:

    aha.macam nak mrajok.e.

    intoxicated_toxic