KLIA Trip
Friday 16 May 2008



Semalam petang dlm kol 5 epa kol ajak g temankan die antar bf die kat KLIA.Aku pun bersetuju.So bincang ngn aisyah so kami pun bersetuju joint die.Pada awalnyer epa nak gerak dlm kol 9 tp bile kami dah siap die kata tak jadi lah plak..hishh hangin jugaklah mulanye..Tp cam piki balik takperlah.So aku dan aisyah g mkn pastu baru pick up diorg.Perjalanan tak lm..tak spai sejam..maklumlah feeling evolusi KL Drift.





Bila dah spai kami g carik parking sementara epa dan bf die(austin) g beratur tuk daftar msuk dulu.Bayangkanlah beratur untuk itu jer dah amik ms dlm sejam lebih.Nasib kami spai awal..Kalo tak...tak baliklah austin..hahahhaa.Sementara nak tunggu diorg aku dan aisyah g lah jenjalan kat KLIA tu..Hurm sedey tak ramai yg merembes..maklumlah dah kol 1++ sape jer yg ader..Byk jugaklah kami tgk aksi2 org yg golek2 sana sini.Ingtkan nak mkn tp cam kedai byk dah tutup..yg ader pun Mc D je..Aisyah kata kat KL byk Mc D jgn nak gedik2 mkn kat sini..Sian aku


My New Pet.. Unggu dan Biru





Actually akulah yg paling sibok beratur sbb nak pose seolah2 aku plak yg nak balik obersea..

Disebabkan buhsan merayau2 kat sana tanpa hala tuju aku g tolong beratur untuk epa..Sbb cam nak feeling2 manalah tau tak lm lagi aku plak yg nak ke obersea.Tp cam beratlah beg bf epa ni.Sgt tak larat yer.Tp cam sbb feeling2 cute..aku seret jugak beg die.Actually epa suke sbnrnye bf die blik kg..sbb dah lm tak menjanda.Laki blom naik flight dah sibok tanya plan untuk arini.Hahah ko mmg lahanat kan..Kite kan miskin bulan ni..ko ader 60 hinggit je.Mana cukup nak enjoy.Nasiblah laki ko nak msukkan duit tuk kiter berjimba2 nnti.Cam terharu2 mnja je aku rasa...Tp pic si austin ni atkder dlm entry kali ni sbb pic die byk kat kamere die..So korang hadap jelah tgk pose2 kami je ye..(",)


Sian die.."PET NOT ALLOWED"

Pas dh selesai sume kami pun balik ke KL semula.Aku cam dah ngntuk gile..maklumlah dah kol bape kan.Lagi2 aku keje pagi.So epa decide nak g minum.Katanye nk meraikan kegembiraan nye menjanda selama 3 minggu(dlm hati epa ckp tak balik pun takpa..haha).Kami lepak kat pelita.Mcm2 lah yg dibualkan.Siap susun jadual sepanjang minggu untuk menggedik..Feeling2 bebas katanye epa ni.Hahah tak kisahlah epa..Aslong ko heppy kami pun heppy untuk ko.Borak2 tak sedar dah kol 5 pagi.Aper lagi cabutlah...Ngntuk dah ni..


Gedikkan minah ni..


Hadiah Dr Epa..So SWEET..
0 Responses