Jenjalan
Thursday 22 May 2008



Yesterday merupakan my OFF DAY.Spt biasalah aku kalo time cuti ni tak leh nak duk umah.Aku tunggu lah org yg janji nak kuar ngn aku tu kol..tp tak kol2 pun.Tot dier takmo kuar ngn aku lagi..manalah tau kan.So dlm kol 2 tu aku msg mak munah tuk temankan aku g beli barang untuk ayah aku.Tempat yg dituju kalini Sungai Wang je.Coz tak larat nak g tempat shopping2 yg laha.Nnti penat je jln tp tak dpt beli ape2..Thxxx GOD sbb die nak temankan aku.So g mkn jap n trus g S.Wang.




Teringin katanya


Lamanyer nak kene beratur

Byk tempat jugaklah kami jln.Lagi2 ngn aku yg cerewet ni.Bukan ape kalo nak beli brg kenelah carik bebetol.Mana boleh tangap muat je.Tak elok.First i find my dad nyer barang...n dlm ms yg sama aku carik jugak baju aku.Finally jumpa..Aku beli yg biasa2 je sbb sah2 nak guna ms kazen aku kawin.Bukannye leh melawa sgt coz kami kene bekerja time tu..hahhaa.Mak munah plak duk teman aku je.Niat ati nak beli beg tp cam tak berkenan katanyer..last last die beli ni je..hahaha






Pas dah selesai beli brg sume kami lepk minum.Tp cam buhsan plak.Round2 sekali lagi mata aku cam dah ngntuk.Tak kisahlah jem ke tidak aku redah jer..otw nak balik tu jln nyer adlh sgt haram yer cam tak berdaya sgt aku nak tempuh..tetiba nak PV.Ajak mak munah singgah..hahhahaa feeling2 sekejap ala2 cam nak minum kat sana.Tp cam tak jadi coz nak tunggu bini2 aku yg lain sgt lmbt.So kol 8 kami gerak.Diorg kata lapa.Aku ngan mak munah amik mereka kat CELCOM.OTW nak g mkn tetiba kuar plak idea nak g mkn kat KAJANG..feeling2 mengidam plak nak mkn sate.Heheheh aku pun set jelah...walaupun geram sbb aku yg kene bawak kete.Lahanat sgtkan







Kami mkn byk sgt sgt..ader sate ayam,daging,perut yg penting ader rusa.Sumpah mmg best sgt.hahah tau atk sape yg paling mkn byk.Haruslah si vetokan.Kami mostly mkn 10 je..hehehe.Yg penting sgt best.Duk kat sana je nak dekat 2-3 jam.Mcm2 bende kami kongsi.Walaupun ari2 jmper..ader jer gossip..hahaha bertmbh byklah dosa aku.Selain tu kami cam feeling2 ngn agenda2 yg akan dtg.Maklumlah idup ni kene byk plan.hihihih





pose2 mnja sebelom balik..
2 Responses
  1. celebi.net Says:

    sate arnab takde ke


  2. singAsong Says:

    ada je satay arnab...satay manusia je takde..wakakaka.....

    wei Tuan Romeo, satay tak ajak makan ke? huhuhhuhhuhuhu...