Shopping,Makan,Lepak Day
Thursday 1st May 2008

Kali ni entry tuk cerita y heppy2 jer.Pas bangn dr tido kol 7.30 pagi aku kol mak munah zirot coz kami ader plan nak shopping arini.Eeee tak sbr nak shopping.Aku amik dier kat opis dlm kol 8++ smbil bfast.Then kami gerak ke Corus Hotel sbb ader Warehouse for brand Zara,Ted Barker dan byk lagi.Yang pasti kol 10 jer org yg dtg ala2 cam Konsert Sure Heboh sgt.Dahlah nak carik size2 model cam aku ni takder.Geram sgt...yg paling keck pun size M.So aku sebatlah beberapa pasang yg aku berkenan.Then ms tgh carik2 baju terserempak ngn Wan n Dayang.Hahaha bukan tak nak ajak wan ms aku kuar umah td tp cam tak spai ati sbb dlm mood kene culik smbil honeymoon kan..so biarkan jer....


Hafiz yg baik hati..

Selepas dah puas carik baju bagai nak rak tibalah plak ms untuk bayar.Hurm org yg beraturnya ala2 cam nak dpt brg free...
Panjang gilerz..Nasiblah trjmper sorang mamat yg baik hati yg 
benarkan aku beratur ngn die.Actualy aku kenal mamat ni dah lm.Dier pernah dtg open house umah aku..nama dier Hafiz.So selamatlah aku dr beratur panjang2.Yg 3 ekor lagi tu aper lagi gunakanlah kesempatan ngn bg sume baju kat aku..so aku ni ala2 cam jadi tukang bayar lah untuk diorg.Tgklah baju yg aku pegang..siap ngn dress bagai..


Tgklah baju yg aku pegang tu..sgt bnyk kan..

So pas dah settle aku g lepak mkn kat Pelita.Tetiba mak munah kata td ms kat dlm warehouse
tu ader org ckp yg kat Bangsar Village ader warehouse
tuk Fj Benjamin.Hurm hati ni mcm nak pegi tp cam duit dah byk abis.
Last2 decide untuk pegi.So kami pickup Aisyah kat umah dan gerak kesana.Mula2 sume cam takmo beli...but biler dah spai org pertama yg pilih baju ialah aisyah..tau aper jenama yg dier pilih ROUL ok..hahaha kelas ko...terpaksa pujuk laki byk kali baru boleh beli..Aku hanya beli baju,belt n jam jer..Yg paling kesian mak munah zirot sbb jam yg dier nak beli org dah amik...Sian dier...


Pas Shopping..

Ms nak balik mak munah blanja Starbuck.Minum2 mnja smbil jln ke parking n trus balik.Mak munah dah tak thn ngntuk maklumlah dah tak tido dr smlmkan.So aku pun balik umah tuk rehat sebentar sbb mlm nnti ader plan lain..Dah spai umah aku tgk balik brg yg aku beli..OMG byknyer barang.Kene dietlah aku spai cukup bulan...To wan nnti sy nak buat loan tau..hehehe


Hasil Shopping..

Then dlm kol 10++  Melat kol and tanya nak lepak mana.So pas bincang2 kami decide lepak kat NZ jer.Coz ader yk bende nak disettlekan.Ms lepak baron n hidz kol and joint us until 1.Pastu g downtown kat Cheras sbb cam nak carik tanduk tuk party devil sok..Hum tak tau penat ke aku ni..Tp takperlah aku tak kisah pun jnji aku heppy ngn life aku.Kat downtown pun ader kejadian lucu yg berlaku.Tp biarlah ia menjadi rahsia aku coz cam sgt memalukan..To aisyah ko jgn nak pecahkan rahsia aku..Hentak ko nnti..Bile dah berjalan mstilah pose.Then ms nak balik aku yg keleparan mknlan steamboat yg singgit satu kat situ....


Feeling Binatang


Mkn2 Mnja
0 Responses